מעוניינים להחזיר או להחליף פריט? ניתן לעשות זאת בקלות ובפשטות!
שלח לנו מייל הכולל את פרטי ההזמנה ופריט אותו תרצו להחליף/ להחזיר לכתובת info@zmaneichut.co.il
רוצה להחליף?
- ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 14 יום מיום קבלת הפריט, בדואר חוזר, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש וכנגד קבלה או פתק החלפה.
- פריטים שנרכשו במבצע או בקטגוריית הסייל ניתנים להחלפה בתוך שבוע מיום קבלתם.
רוצה להחזיר?
- ניתן להחזיר פריטים תמורת זיכוי קרדיט באתר או החזר כספי עד 14 ימים מיום קבלת הפריט ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש, שלא נפל בהם שום פגם/נזק וכנגד קבלה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. למידע נוסף צרי איתנו קשר במייל info@zmaneichut.co.il
- פריטים שנרכשו במבצע או בקטגוריית הסייל ניתנים להחזרה עד יומיים מיום קבלתם.
- לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח.
הערות ותוספות
- פריט שנרכש באילת והוחזר / הוחלף ביתר איזורי הארץ, יעשה בהתאם למגבלות חוק המע”מ ויהיה כרוך בתשלום מע”מ על פי חוק. לא תתאפשר החלפה ו/או קבלת זיכוי של פריט שנרכש מחוץ לאילת ו/או באתר, באילת.
- עבור מוצר שנרכש בסייל ו/או במבצע תינתן אפשרות החלפה לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי המחיר המלא של המוצר.
- במקרה של ביטול עסקה ו/או החלפה ו/או אי התאמה – עלויות המשלוח של המוצר יחולו על המשתמש בלבד.
- במקרה של ביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח אל הלקוח, יינתן זיכוי כספי מלא עבור הפריט שנרכש ולא עבור דמי המשלוח (דואר רשום/אקספרס/שליחים). הזיכוי יתבצע רק לאחר קבלת המשלוח ובדיקתו על ידי עובדי זְמַן אֵיכוּת. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי). יובהר, כי זְמַן אֵיכוּת היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
- כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי או חברת PAYPAL. עם ביטול העסקה יזוכה אמצעי התשלום שמסרה המשתמשת בניכוי דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ש”ח – לפי הנמוך מבין השניים.
- לא ניתן לזכות כרטיסי דירקט ולכן בעלי כרטיסי דירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר של זְמַן אֵיכוּת בלבד.
- מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
אנו עושים את מרב המאמצים והבדיקות להוציא את המוצרים במצב מושלם. יחד עם זאת אנו מבינים כי יכול לקרות מצב שבו יישלח אליך מוצר שנפל בו פגם בייצור. במקרה זה, אנא צרו איתנו קשר במייל info@zmaneichut.co.il ונשמח לסייע ולמצוא פתרון.